http://3.bp.blogspot.com/_flFyheJ8A_w/S2MyrrAXl3I/AAAAAAAAB3Q/GxPrAENCmZk/s1600-h/TSCT+screenshot.jpg

Wednesday 3 September 2014

Sekadar Mengisi Rasa Bosan

Assalamualaikum w.b.t. Hari ni aku menulis. Yaaa, menulis. Tapi sekadar disini. Bagi mengisi rasa bosan dunia tanpa laman sosial. Haha kelakar bukan? Nak buat macam mana lagi kalau dah nak exam tu, kenalah berkorban sikit kan? Bukan orang paksa, suruh tapi ikhlas dr hati. Aku, manusia tanpa berlaman sosial buat masa ni. Hahahaha! Eh! Fokus on exam! Bak kata si dia. Kerana itu aku disini "sekadar mengisi rasa bosan". Aku bukan penulis, aku bukan pengkarya. Aku disini sekadar suka-suka. Bukan untuk mencipta nama. Sekadar berkongsi diari hidup.



No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
Life is too short. Make is simple and sweet. May Allah ease everything along the journey. Allahhuma Ameen